Thursday, February 03, 2005

Grrr...

Pagi pagi lagi aku dah bengang. Nak pergi joging, then teringat nak betulkan lampu signal keta. Dah parking baik dah - baru perasan aku tak bawak wallet. So... pergi jugaklah ke Bukit Kiara. Follow tai-chi sekejap, then joging, balik.

Layan kucing aku dua ekor tu, then check bank balance online. Duit untuk laptop tak clear lagi. So aku tak boleh la nak pergi beli laptop hari ni nampak gayanya. Bosan betulla Maybank ni. Dah la start charge aku RM5 untuk apenda entah, pas tu cheque makin lama makin lembap nak clear. Tension aku.

Malam tadi, kad kredit pulak lesap. Kalau tercicir satu hal, almaklumlah semenjak dua menjak ni aku kelam-kabut sikit. Meja bersepah-sepah, beg entah berapa yang aku pakai. Habis kereta, bags, meja, bilik, semua aku cari secara sistematik. Tak ada jugak. Aku takut ada yang ringan tangan ambik dari wallet aje!! Kot nye la dia nak bayar balance aku tu Ok la jugak. So no choice, aku block kad tu, nak kena tunggu replacement pulak.

So in the meantime aku tak leh la nak repair keta ke hapa. Kena la tunggu duit masuk dari my bosses... Bosan. Payment untuk job semalam tak tau bila nak dapat. Orang tua tu karang, kalau tak remind 99 kali, bulan depan la aku nampak duitnya.

No comments: