Thursday, February 10, 2005

Awal Muharam

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, kita melangkah ke tahun baru Hijriah...

Sorrylah, itu ayat orang square. Aku tak adalah sesquare itu. Yang mampu aku lakukan cuma membaca doa akhir & awal tahun semalam. Pas tu cuba amalkan azam baru. Tu ajelah...

Hari ni takde mood nak mengemas rumah ke, nak mengemas komputer ke, wax kereta, semua tak larat. So bila Nisha call, aku pack2 barang, ambik dia, gi rumah Yumiko. Kitorang lunch kat MidValley, beli2 barang sikit. Aku beli makanan kucing je. Si Jepun sakit gigi tu lah memborong macam-macam. Balik tu kitorang lepak aje kat rumah, baca buku citer and tido. Dalam pukul 6.00 tu kitorang turunlah kat pool. Diorang menayang diri sambil baca buku/paper sambil aku berenang. Exercise, jangan tak exercise... Badan dah macam badak air dah... Sabar ajelah aku. Macam mana nak tackle pakwe macam ni? So nak tak nak - buatlah 20 lap kat pool tu. Kot tak turun jugak tak taulah aku.

Balik tu gi makan, hantar Nisha, baru balik rumah. Ni baru nak jenguk2 email ni, update blog sikit. Nak cerita panjang2 banyak nor... So citer panjang kena KIV dulu. Tengok bila makcik free nanti makcik update, kay? Cau cin cau....

No comments: