Monday, February 26, 2007

Monday Morning Blues

Boring giler duduk kat opis, pasal dah takde keja nak buat. I settled everything before I went on holiday. The plan was to take these last 3 days off to take care of some family matters yang dah berjanggut2 tak dibuat. Nak tunggu anak buah aku kawin agaknya kalau aku tak buat benda alah ni. But boss tak bagi cuti, suruh jugak aku masuk, jaga ofis sampai 28th. Kalau tak dia taknak bagi bonus yg dia janji dulu. Hampeh betul.

Will have to decide what i can do tomorrow, the one day he allowed me to take leave... Urgh... kalau kena turun BP lagi, lagi la aku tension. Dah la minggu lepas balik KL terus kena turun BP. 3 hari kat rumah terkejar2, Saturday pegi PD, malam tadi baru balik. Asyik merayap ajer... Miss my old rundown house la.

Hmph. Boss takde ni boleh la nak online sekejap. Sat gi dia balik mati kutu la aku... Lallalaaa...

No comments: